Monday 25 March 2013

SiBUK

urusan aku pada kali ini terlalu sibuk dan serabut.
terlalu banyak yang mahu diterjahkan atas pena maya nie.
hinggakan jari-jari yang mengetuk papan kekunci komputer
tak seiringan dengan apa yang dihantar oleh sang otak.
berserabut dengan pelbagai cerita.
dari hal semester baru
hingga hal rumah baru
sampailah ke hal hana warded
masuk pulak penstrukturan kerja baru.

mana yang sempat diupdate hanya la pada lama mukabuku.
mujur masih ramai sahabat dan taulan sudi mengambil berat
masih sudi 'menjaga tepi kain' aku nie.
alhamdulillah....
kurang-kurang aku tahu sahabat masih setia di sisi
teman masih setia menanti.


aku akan update lagi sekiranya berkelapangan.
buat masa nie semua terpaksa ditunda dulu
sehingga aku benar-benar bersenangan nanti ye.

lagipun kamera tertinggal dirumah.


takecare semua.
sampai ketemu lagi.

*peluk*

No comments: